fredag 11 augusti 2017

Mitt första köp från Bokbörsen!


För er som sett mina bookhauls så vet ni att i den första eller andra så köpte jag två böcker av Alex Schulman. Och vad jag vet så har han skrivit och släppt tre stycken. Men denna bok, som är hans första utgivna finns inte längre att köpa. Och eftersom att jag är som jag är så ville jag ha alla tre. Jag googlade och hitta hemsidan Bokbörsen. Där finns det massvis med böcker man kan köpa antingen begagnade eller helt nya. Denna bok som jag köpt är helt ny. För er som vet hur det andra omslaget såg ut, det var det omslaget jag var ute efter, men hittade det tyvärr inte. Men men jag är nöjd att jag hittade boken i nyskick iaf! Så för er som är ute efter en bok som kanske är slutsåld eller inte längre utgivs, kika in där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar